júl
9

~Idézetek!~

| Szerző: Muffinka0003 | 3:25 pm

148765_371715999552206_100001414285193_1034097_106441318_n_large_1404912258.jpg_500x500

Én úgy gondoltam, hogy minden héten hozok nektek idézetet és minden héten más lesz a téma!  (kivéve, ha nem vagyok elérhető, nem vagyok itthon vagy suli idő van!)

A mai téma: ~Barát, barátság~

~A barátság az, mi megmutatja nekünk, hogy sem örömünkben, sem bánatunkban nem vagyunk egyedül.~

~Egy igaz barát azt mondja, amit hallanunk kell, akkor is, ha az nem kellemes.~

"Egy barát sosem közli hogy "Én előre megmondtam" - még ha ez is az igazság"

~Álljatok közel egymás mellett, de ne túl közel egymáshoz, mert a fák sem nőnek egymás árnyékában.~

~A jó sors szerzi, a balsors próbára teszi a barátokat.~

~Az igazi boldogság nem a barátok mennyiségétől függ, hanem a milyenségüktől.~

~A barátod az, aki mindent tud rólad, és mégis szeret.~

~Minden út rögös, hol nem kísérnek barátok.~

~Amit két jó barát egymás fülébe súg, a világ előtt kifecsegni szentségtörés!~

Szerintem erre a hétre elég is ennyi! Ha tudsz belőle válogatni, annak nagyon örülnék! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://stardoll1fanok.blog.hu/api/trackback/id/tr166493269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása