jún
18

Úristen! Milyen régen írtam! Ezért nagyon szégyenlem magam. De kezdjünk is bele miért írok....
nevtelen.pngEnnek az ,,eventnek,, az első feladata, hogy leírod (röviden) mit kívánsz. Ha nem találod itt a link ide katt!
Ha lejjebb görgetsz ott vannak a feladatok és az elsőre (1 szám jelöli) rákattintasz és ott is egy icipicit görgetsz akkor oda írhatod a kívánságodat! Lehet személyes és lehet a játékkal kapcsolatban! És ha ezt megtetted, akkor ilyen ajándékot kaphatsz INGYEN!:

1020220.PNG(tudom nagyon pici a kép, de csak így tudta megoldani, amúgy ez egy Ramadonos nyaklánc,ami szerintem nagyon szép, nekem nagyon tetszik!) :)

És végezetül, VÉGRE NYÁRI SZÜNET! :)
Ezzel kapcsolatban szeretnék egy versenyt indítani, ami a strandoláshoz kapcsolódik. Feltételei:
- Bikinibe kell lennie a dollodnak
-A hátteret próbáld meg úgy megcsinálni, hogy a tengerparthoz hasonlítson.
-És több nincs! :D
Nyereményeket csak az első 3 helyezett kap! 
Hogy, hogyan küld el jelentkezésedet és a dollodat?
Mivel nem szeretnék e-mailre felmenni és sok munka mire képet csináltok az letöltitek.... Ezért abban a megoldásban maradtam, hogy A vendégkönyvebe írtok, hogyha készen vagy és én meg megyek megnézni a lakosztályodat. Tehát a lakosztályoba kell írnotok. A lakosztályomat ide kattintva vagy a stardoll keresőjébe beírjátok a nevemet (Muffinkna0003) megnézhetitek és írhattok nekem, ha kész! ;) Sok sikert! :)                                   Muffinka0003

A bejegyzés trackback címe:

https://stardoll1fanok.blog.hu/api/trackback/id/tr137554216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása