júl
19

Heti idézetek!

| Szerző: Muffinka0003 | 8:00 pm

Halihóó!

Bocsi, hogy csak ilyenkor tudom felrakni... Nyaraltam... Szóval:

Heti téma: ~Zene, ének~

 ~Fáradt vagyok? Zenét hallgatok.

~ Vidám vagyok? Zenét hallgatok.

~Unatkozok? Zenét hallgatok...

A zene segít, hogy mindenkit kibírj. 

 

~Amíg a Föld kerek mindig lesznek rockerek, de a Föld ovális jó lesz nekünk metál is.~ 

                                                                ~Nincs zene, nincs élet!~

 

  

A ZENE:  Az a nyelv ami nincs benne a GOOGLE Fordítóban!

~ Ahol a szavak elhagynak bennünk, ott kezdődik a zene...~

~ A zene az én drogom, mert az az egyetlen dolog ami elkábít...~

 

~ A zene pszichológia. Ha nem jut be a szívbe, a lélekbe, az elméletbe, az emberek nem fogják érezni...~

~Zene nélkül az élet tévedés volna.~

~ A zene nem csak hangjegyek összessége, hanem egy önkifejezési mód, mely segít az embereknek és megszépíti az életük.~

 

Bevallok nektek egy titkot! Vagyis ez nem olyan titok hanem olyan titok amit nem nagyon tud senki! Szóval a titok az, hogy azért választottam ezt a témát erre a hétre, mert számomra egy dal, olyan mint az élet... Azért érzem ezt mivel zenét tanulok, fuvolázom, és állítólag ,,szépen énekelek,,... :DD Szóval próbáltam olyan idiket keresni, amit mindenki meg tud érteni. IMÁDOM A ZENÉT. (Ezt akartam a végére! :DD ) 

A bejegyzés trackback címe:

https://stardoll1fanok.blog.hu/api/trackback/id/tr686524775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása